Przejdź do treści





Pierwszy Dzień Dziecka w życiu

2019-06-03
Ponad trzydzieścioro najmłodszych, bo nowo narodzonych, Maluszków obchodziło swój pierwszy Dzień Dziecka w Klinicznym Centrum. Były pierwsze prezenty – baloniki, książeczki i przede wszystkim uśmiechy zarówno najmłodszych, jak i tych trochę starszych. To wszystko dzięki wolontariuszom z Fundacji Dr Clown, których - w tym wyjątkowym dla dzieci dniu - zaprosiliśmy na Oddział Neonatologiczny w naszym szpitalu, w którym przebywają noworodki wraz z mamami. 
 
 
 

Dzień Matki

2019-05-27

To u nas rodzi się życie i tym samym ponad 3 tys. pań ( w skali roku) zostaje mamami. Zostanie mamą to przełomowe wydarzenie w życiu niejednej kobiety. Skoro niektóre z nich swoje pierwsze święto - Dzień Matki -   spędziły w szpitalu, postanowiliśmy zaproponować im chwilę odprężenia poprzez zabiegi kosmetyczne dłoni, np. manicure, masaż, wykonywane przez studentki kosmetologii z Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.

Wszystkim mamom życzymy dużo zdrowia i radości przez cały rok - wszystkiego najlepszego!


Zrobisz wszystko dla dziecka. My też.

2019-05-24

Przypominamy, że w dalszym ciągu realizujemy program Opolskie dla Rodziny adresowany do pań w ciąży oraz rodzin z dzieckiem do lat 2. Kobiety w ciąży do 35 r.ż. mogą u nas bezpłatnie wykonać badania prenatalne, natomiast rodzice dzieci do lat 2 skorzystać z porad i badań w zakresie pogłębionej diagnostyki oraz niwelowania ewentualnych nieprawidłowości w rozwoju dziecka, a także specjalistycznego poradnictwa dla rodziców.
W naszym Klinicznym Centrum z programu mogą korzystać mieszkańcy powiatów: nyskiego, prudnickiego, opolskiego oraz z miasta Opola. Zapraszamy.


Dobre relacje z pacjentem

2019-05-21

„Dobre relacje z pacjentem”  to nie tylko nazwa, ale najważniejszy cel i przesłanie nowego projektu wdrażanego w Klinicznym Centrum. Projekt  jest adresowany do personelu medycznego naszego szpitala. Zależy nam na jak najlepszych relacjach z pacjentami,   dbamy o nie cały czas, ale również i w tej dziedzinie należy podnosić swoje kompetencje. – Obie strony, zarówno pacjent jak i personel, oczekują tego samego: m.in. empatii i szacunku. Trzeba tylko o tym pamiętać. – podkreślano podczas jednego ze szkoleń.